Логотип — найважливіший елемент фірмового стилю і центральний елемент усіх візуальних комунікацій бренду. Запропоновані варіанти логотипу слід використовувати залежно від області застосування.
Використовувати для тематики компанії загалом та сайту
Логотип — найважливіший елемент фірмового стилю і центральний елемент усіх візуальних комунікацій бренду. Запропоновані варіанти логотипу слід використовувати залежно від області застосування.
Використовувати для тематики компанії загалом та сайту
Використовувати для тематики ТЕРМІНАЛУ
Використовувати для тематики сайту
Охоронне поле - це простір навколо логотипу в якому не повинні розташовуватись інші значущі графічні елементи. Також воно визначає мінімальну відстань від межі формату.
Фірмова палітра city24 включає два основні та два додаткові кольори. Ця палітра є основною для айдентики компанії, а також для зовнішньої і внутрішньої реклами.
RGB та HEX - використовуються в цифровому просторі. PANTONE або CMYK - ці палітри рекомендується використовувати для продукції, що не потребує повноколірного друку.
Непропорційне масштабування при внесенні інших елементів,використання інших шрифтових стилів, зміна прозорості будь-якої частини логотипу, 3D-обертання, обведення, тіні.