Як пандемія змінила святковий шопінг

Міжнародна платіжна система Mastercard напередодні Різдва провела опитування серед європейців, щоб дізнатися, як змінилися їхні звички щодо вибору подарунків для друзів і близьких.

Виявилося, що більшість опитаних (77%) стали витрачати набагато більше часу на вибір. Це, на думку Mastercard, свідчить про те, що люди стали частіше замислюватися, на що саме вони витрачають гроші.

58% респондентів також зізналися, що в порівнянні з минулим роком зменшили свої різдвяні витрати.

Але головний висновок дослідників - люди не стали більш жадібними. Пандемія їх зробила більш уважними до оточуючих. І, купуючи подарунки, вони тепер набагато більше замислюються не тільки про те, кому дістанеться покупка. Але і про те, яку соціальну функцію вона несе.

Майже половина європейців (48%) купили подарунки, які допомагають.

Наприклад, 18% зробили покупку в підтримку благодійних проектів. 17% своєї покупкою допомогли притулкам для бездомних тварин. А 14% безпосередньо відправили гроші на благодійність. Ще 19% опитаних придбали щонайменше одну благодійну листівку.

Допомогти нужденним можете і ви. На сайті City24 в розділі «благодійність» ви легко знайдете проект, який найбільше підійде саме вам.